Hydrant nadziemny typ 495 - z obudową ochronną Forma AFUD, PN 16, zgodnie z DIN EN 1074

hydrant495

Elementy główne:

1. EN- JS 1050 pokrętło
2. obudowa ochronna ze stali nierdzewnej
3. złączki B zgodnie z normą DIN 14318, pod osłoną ochronną (pojedyncze sterowanie z (zaworem nadmiarowym, dwa zawory / bezpieczeństwa )
4. gniazda A w dolnej części
5. przyłącza w całości wykonane ze stali nierdzewnej
6. mosiężny układ zabezpieczający połączenie

Świadectwo dopuszczenia CNBOP Nr 2611/2016 ważne do 28.04.2021
Wykończenie: hydrant nadziemny, samodzielny drenaż, zabezpieczenie przed ciśnieniem wody, zabezpieczenie mechanizmu, przyjazny montaż, punkt krytyczny, dwa zawory B pod obudową ochronną, 1 dolny wylot

Oznaczenie CE: zgodne z DIN EN 14339

Montażprzyłącze kołnierzowe zgodne z DIN EN 1092-2

Technika: bezobsługowe uszczelnienie przedłużenia wrzeciona

Materiał:

• stopa, kolumna górna i dolna, grzybek i pokrętło: żeliwo sferoidalne ENGJS-500-7 (JS-1050) zgodne z DIN EN 1563
[expander_maker more="Read more" less="Read less"]

• przyłącza i zaślepki: aluminium
• obudowa ochronna: stal X5CrNi18-10
• wrzeciono: chromowana stal X20Cr13
• pręty, blachy drenażowe, śruby: stal nierdzewna
• wrzeciona, sprzęgło łożyska, nakrętkę blokującą: specjalny mosiądz
• pierścień gniazda: mosiądz z gumą
• O-ringi wykonane z wysokiej jakości elastomeru
• uszczelnienie stożka: wysokiej jakości elastomer (EPDM)

[/expander_maker]

Zabezpieczenie powierzchni:

• wewnątrz emalia Dueker
• stopa i kolumna dolna na zewnątrz: gruntowa farba nawierzchniowa epoksydowa, sygnałowy czerwony RAL 3001
• kolumna górna na zewnątrz: nawierzchniowa farba 2K PU sygnałowy czerwony RAL 3001

Hydranty są zamontowane w Polsce na terenie fabryki Volkswagena we Wrześni i Polkowicach Śląskich.